“Dit is het voorstel voor de zuivelverpakkingen van Boer en Land. Compromisloos, naadloos aansluitend bij de wereld van Boer en Land.
Ze kozen voor een conservatiever, consumentvriendelijk design.”

Campina wilde een nieuwe frisse uitstraling voor de biologische Boer en Land lijn. Een nieuw logo dat past bij deze tijdgeest en de wereld daar omheen… De wereld van Boer en Land. Een stukje jeugdsentiment gecomineerd met de romantische kijk op het boeren leven.

Het jeanshartje werd geknipt uit de broek van Wiegertje Hoogland (a Dutch original), om over een gat van een andere jeans te stikken. Maar voor de herstelwerkzaamheden vormde het uitgeknipte hartje de basis voor het Boer en Landlogo van Campina. Daar ontstond een wereld van knippen, plakken, naaien, hergebruiken, herstellen, puurheid, liefde, huiselijke gezelligheid, boerebonte kleedjes, moederlijke zorgzaamheid, Hollandse zuinigheid en jeugdsentiment.

Het koelvak van de zuivel straalde nooit zoveel warmte uit!